torstai 19. joulukuuta 2013

Vesivärejäkö?

Huh, kohta vuosi vaihtuu ja sitten voimmekin jo sanoa että menemme naimisiin ensi vuonna! Voi kuinka aika juoksee. Sitten häiden suunnitteleminen ja tarvikkeiden ostaminen alkaa toden teolla, kun nämä muutamat kuukaudet ovat olleet lähinnä ajatusten ja toiveiden paperille pistämistä. Alan pikkuhiljaa tajuamaan, että olen morsian :)

Kutsuasiat ovat pyörineet mielessäni lähiaikoina, kun blogikollegojeni hääkutsuja olen selaillut. Tässä postauksessa käsittelinkin jo hieman millaisia kutsuja olen ajatellut. Nyt ykkösenä mieleen painunut on tuo vesivärikutsu. Löysinkin siihen valmiin pohjan netistä ja jopa liilana! Kuvitelkaa! Vesivärikutsut löydätte tästä. Ne vain kummittelevat alitajunnassani ja olenkin miettinyt, jos tulostaisin yhden ja katsoisin miltä se näyttää. Ehkä sitten saisin mielenrauhan ;) Olen myös miettinyt josko itse maalaisin läntin paperille ja siihen kirjoittelisin, mutta saapi nähdä mitä keksin. 

blue wedding  
Ceremonial Night Lights Wedding Invitation card by WeddingSundaeShop 

 DIY | Watercolor 'Will You Be My Bridesmaid?' Cards | Glamour and Grace

kuvat

2 kommenttia:

  1. Aika ihanat on! Tuota viimeisen kuvasarjan ohjetta houkuttaisi kokeilla, mutta en varmasti saisi lopputuloksesta noin siistiä. Joskus lapsenahan piirrettiin kynttilällä paperille ja sitten maalattiin vesivärillä päälle hienoja taideteoksia.

    VastaaPoista
  2. Mulle tuli sama mieleen! Ajattelin itsekin kokeilla, mutta en tiedä tuleeko siitä julkaisukelpoinen :D

    VastaaPoista