maanantai 17. helmikuuta 2014

Vaikeuksista voittoon

Huh huh. Olen ollut blogin puolelta pois kuukauden päivät, mutta hiljaisuuteeni on syy - olin sairaalassa sekä viimeiset kaksi ja puoli viikkoa olen ollut toipumassa. Kaikki tapahtui yllättäen ja olen yrittänyt käydä asioita mielessäni läpi näinä viime viikkoina. En joutunut siis mihinkään onnettomuuteen tai muuhuun kauheuteen. Minulle piti tehdä pieni toimenpide, jossa tapahtui kuitenkin hoitovirhe ja jouduin uuteen leikkaukseen. En kuitenkaan tästä halua avautua sen enempää, ainakaan vielä. Ehkä jos asiat saavat paremman käännöksen. 

Mutta vaikeuksista voittoon - vuoden päästä olen jo rouva! Can't believe it! Katse siis kohti tulevaan ja ihaniin asioihin :)

P.S. Kaikille helmikuun morsiamille vielä suuren suuret onnittelut <3

6 kommenttia:

  1. Toivottavasti kaikki on nyt kuitenkin hyvin ja voimia toipumiseen! Palailet bloggailun pariin taas kun tuntuu siltä että into ja voimat ovat palautuneet <3

    VastaaPoista
  2. Kurja kuulla ettei toimenpiteessä kaikki mennytkään niin kuin piti! Toivottavasti tosiaan voit kuitenkin nyt jo paremmin! <3 Blogi kyllä odottaa täällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, se oli kyllä erittäin odottamatonta.. Mutta parempi tosiaan on jo nyt! Kiitos <3

      Poista