torstai 21. marraskuuta 2013

Kampauksesta

Olen jo hieman miettinyt millaista kampausta haluaisin hääpäivälle. Tällä hetkellä hiukseni yltävät hieman yli olkapäiden ja yrittävät kasvaa pituutta kovaa vauhtia ;) Hiusten värini on tumma ja selkeänä, pelkkänä tummana haluan sen pitää. Ei raitoja eikä liukuvärjäystä, just simple dark brown. Joten hiusten värjääminen onnistuu siis helposti ja mukavasti omasta kodista käsin. Ja näin säästämme taas pari penniä :)

Minun kaveripiirissäni on pari parturi-kampaajaa ja haluaisin kovasti, että joku minulle läheinen tekisi minun hääkampaukseni. Kaverini tuntevat minut ja tietävät paremmin mitä haluan, kuin että jos menisin liikkeeseen. Liikkeessähän on toki ammattilaisia, mutta luotan kavereihini tässä asiassa enemmän :) Ja minulle sen ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen hääkampauksen tekeminen on tunteikas hetki (olen itkupilli), joten on tärkeää että voin jakaa sen minulle tärkeän ihmisen kanssa. 

Jos ja kun hiukseni ovat kasvaneet häihin mennessä, saa niihin paremmin eri kampauksiakin! Täysin auki en halua hiuksiani pitää, mutta puolittain auki on taas sitten hieman eri juttu :) Joku kaunis nuttura minua kiehtoo kovasti ja olen varma, että erityisesti äitini puoltaa tätä vaihtoehtoa, sillä hän aina kertoo kuinka kaunis niska minulla muka on :)

Muutamia kuvia millainen kampaus voisi olla (kuvat): 

Girls ღღ - Girls ღღ's Photos | via Facebook 
Dear in the Headlights 

Loose Braid - Hairstyles and Beauty Tips
“We're all mad here.” ― Lewis Carroll, Alice in WonderlandFloral updo

4 kommenttia:

  1. Ihana tuo ensimmäinen, otin kuvan heti talteen :) En kyllä tiedä saako mun ohkasista hiuksista yhtään noin kivan näköisiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin tykkäsin siitä ihan älyttömästi! Kaunis nuttura ja tuo letti vielä kruunaa sen :) Kampaajat osaa väsätä kaikista hiustyypeistä kauniita kampauksia, joten ei huolta :)

      Poista
  2. Ihanan herkkiä kampauksia, jotain tällaista voisin itsekin ajatella! Blogissani on sinulle haaste, tervetuloa katsomaan :)

    VastaaPoista